بیماران نارسایی کلیوی می توانید کدو تنبل می خورید؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران نارسایی کلیوی می توانید کدو تنبل می خوریدبیمار نارسایی کلیوی می تواند کدو تنبل می خورید؟ کدو تنبل حاوی مواد مغذی مختلف از جمله پروتئین، کلسیم، آهن، روی، ویتامین ها، و غیره، اما برای بیماران نارسایی کلیوی،

محدودیت های رژیم غذایی سخت بود به دقت رژیم غذایی معمول خود را.

اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است، کراتینین بالا، نیتروژن اوره خون بالا، هیپرکالمی و هیپرفسفاتمی شاخص بالا وجود دارد، شما می توانید یک کدو تنبل را بخورند.

کدو اثر در بیماران با نارسایی کلیه:

1. پیشگیری از سرطان، بهبود عملکرد کلیوی.

کدو تنبل می تواند جهش زایی نیتروسامین سرطان زا از بین بردن، دارای اثرات ضد سرطان، و ممکن است بازگرداندن عملکرد کلیه، افزایش توانایی برای بازسازی سلول های کلیه کمک می کند.

بنابراین، بیماران نارسایی کلیوی می توانید کدو تنبل کدو تنبل خوردن و یک مزیت بزرگ برای بیماران است.

2. کاهش قند خون، جلوگیری از دیابت.

کدو تنبل غنی از کبالت، کبالت می توانید متابولیسم بدن را ارتقاء داده و افزایش عملکرد خونساز است، اما همچنین در سنتز ویتامین B12 است، سلول های جزایر بدن لازم از عناصر هستند، می تواند قند خون به طور موثر پایین تر، جلوگیری از دیابت.

3. به منظور محافظت از مخاط معده، برای کمک به هضم.

کدو تنبل سرشار از پکتین است، پکتین دارای یک تابع برای محافظت از غشای مخاطی دستگاه گوارش، و کدو تنبل همچنین می توانید ترویج ترشح صفرا، تقویت معده و روده برای کمک به هضم غذا، نارسایی کلیه می تواند سوء هاضمه می شود، کدو تنبل کمک می کند تا هضم بیماران مواد غذایی با نارسایی کلیه، بهبود اشتها. علاوه بر این، کدو تنبل همچنین دارای اثر سم زدایی، پکتین می توانید پایبند و حذف افراد سموم باکتریایی و دیگر مواد مضر، کمک به بیماران برای از بین بردن سموم آنها از بدن است. کدو تنبل همچنین می توانید جلوگیری از سرطان روده بزرگ؛ با کاهش فشار خون پیشگیری از سکته مغزی.

بیماران نارسایی کلیوی می توانید کدو را بخورند، اما اگر شما با یک کراتینین بالا، نیتروژن اوره، هیپرکالمی خون بالا و هیپرفسفاتمی همراه است، بهتر است به خوردن کدو تنبل نیست، در غیر این بدتر خواهد شد. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، علاوه بر توجه به تغذیه خود را، بلکه به درمان در اسرع وقت پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، درمان تصفیه خون و سلول های بنیادی، و غیره آنها درمان درمانی موثر نارسایی کلیه هستند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 4075
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: